Autodesk Medya ve Eğlence Yazılımlarını Yeniledi

Autodesk Medya ve Eğlence Yazılımlarını Yeniledi

Paylaş

autodesk_globaltechmagazine1Eğlence içeriği üreten kreatif iş alanlarının kullandığı içerikler çeşitlenerek artıyor ve ekip çalışanları bulut ve mobil teknolojiler sayesinde işlerini farklı lokasyonlardan tamamlayabiliyor. Günümüzün bu yeni iş anlayışına yönelik uçtan uca çözümler sunan Autodesk, medya ve eğlence alanındaki yazılımlarının yeni sürümleriyle sanatçıların çeşitli projelerde birbirleriyle her zamankinden daha uyumlu ve etkin şekilde çalışmalarını sağlıyor. Esnekliği artıran yeni Maya, 3ds Max ve Flame Premium ürünleri, proje bazlı çalışan genç sanatçıların çalışmalarındaki aksaklıkları daha kolayca çözmelerini ve kaliteden ödün vermeksizin yaratıcılıklarına odaklanabilmelerini amaçlıyor.

Autodesk’in 2016 3D animasyon yazılım portföyünde yer alan Maya ve 3ds Max ürünleri gerçekleştirilen iyileştirmelerle her zamankinden çok daha güçlü hale geldi. Her iki yazılım da performansı artırmaya, ortak çalışmaya ve gelişmiş yaratıcılık için günlük faaliyetleri sadeleştirmeye yönelik yeni özelliklerle donatıldı.

Maya 2016 artık çok daha hızlı ve kullanımı çok daha kolay

● Artırılmış animasyon performansı, paralel değerlendirme sistemi ile CPU ve GPU’dan yararlanarak playback ve karakter rigging manipülasyon hızını artırıyor.

● Yepyeni görünüm ve his, güncellenen hypershade ile birlikte kullanım rahatlığı ve sanatçı dostu çalışma ortamları sağlıyor.

● Bifrost’a kazandırılan uyarlanabilir köpük ve kılavuzlu simülasyon gibi yeni özellikler, en gelişmiş ve gerçekçi sıvı simülasyonların yaratılmasına olanak sağlıyor.

3ds Max 2016: Yöntemsel İçerik Yaratılması, daha verimli ortak çalışma araçları ve kullanım rahatlığı

● Yeni Max Creation Grafiği: Kullanıcı isteğine bağlı olarak eklenebilen devre bazlı içerik ve araç üretme kiti, kullanıcılara geometrik objeler ve değiştiricilerle genişletilmiş bir 3ds Max kullanımı sunuyor. Kullanıcıların grafikleri paket haline getirip başka kullanıcılarla paylaşabilmesini sağlıyor.

● Yeni XRef Düzeltmeleri: Kullanıcılara, objeyi sahne ile birleştirmek zorunda kalmadan harici olarak ilişkilendirme ve kaynak dosyasındaki XRef objesi üzerinde animasyon ve düzenleme yapma imkanı sağlıyor. XRef dengesini geliştirerek animasyon stüdyolarında yaşanan tipik sorunların önüne geçen son sürüm, ekip içinde ve üretim hattında işbirliğini güçlendiriyor.

● Yeni Sezgisel Tasarım Çalışma Ortamı ve Şablon Sistemleri Tasarım Çalışma Ortamı, yüksek kaliteli kare ve animasyonlar yaratmak için ürün yerleştirme, ışıklandırma, render’lama, modelleme ve tekstür araçlarına kolay erişim; render’lama, çevreler, ışıklandırma ve birimler için dahili ayarlar ayarlar sunuyor.

● 3ds Max ve 3ds Max Design artık bir paket halinde geliyor.

Flame Ürün Ailesi’nde gerçekleştirilen güncellemeler:

Flame ve Flame Premium’un kullanıcılara sunduğu yenilikler arasında kapsamlı üst seviye VFX, yaratıcı tamamlama araç setleri, yeni görünüm geliştirme araçları, bağlantılı bir iş akışı, daha hızlı ve interaktif performans ve özel talebe göre eklenen çeşitli geliştirmeler bulunuyor.

· Yeni Görünüm Geliştirme Araçları ile sanatçılar müşteri beklentilerini her zamankinden daha fazla karşılayabilecekler.

o Lightbox – 3D renk düzeltmesi için interaktif GPU gölgelendirici araç seti

o Matchbox in Action – 3D compositing alanından çıkmadan, interaktif Matchbox gölgelendiricilerini hızlı bir şekilde tekstür eşlemlerine veya tekstürlere uyguluyor.

o Renk Yönetimi İyileştirmeleri

o Yaratıcılık için “daha bağlı” bir iş akışı:

– Daha Etkin Shotgun Entegrasyonu: Fotoğrafları hızlı ve kolay bir şekilde diğer uygulamalara gönderip formatlarını değiştirebiliyor; inceleme veya onay için başkalarıyla paylaşabiliyor. Shotgun projelerini Flame’e yüklüyor.

– Flame Masaüstü İyileştirmeleri: Sanatçılar, VFX’lerini artık daha hızlı ve sanatçı odaklı bir ortamda kolayca erişilebilen temel araçlarla yaratabiliyorlar.

– İnteraktif performans, sanatçıların daha hızlı çalışmalarını ve işlerini teslim tarihine kolayca yetiştirmelerini sağlıyor. Oynatıcılar içindeki proxy’leri yeni bir metotla yönetiyor. Hareket halinde dolaylı modül yaratılması hızlanıyor ve yeni bir ön plan dışa aktarımı sunuyor.

– Kullanıcı isteklerine cevap veren yeni Yığın İş Akışı iyileştirmeleri: MUX- düğüm bağlantıları yarı saydam ve toplu iş ayarlamaları bağlantıları daha fazla eklemlidir. Görüntü jeneratörleri ve temel operatörler operasyonel bilgilere daha kolay erişim ve farklı bit derinliğinde daha iyi giriş sağlar.

– “2016 Entertainment Creation Suite”, Maya 2016 ve 3ds Max 2016’daki yeni özellik ve güncellemelerin yanı sıra Mudbox 2016 ve MotionBuilder 2016’daki sanatçı, geliştirici, direktör ve görüntü yönetmenlerinin günlük işlerini geliştirmelerine yardımcı olan güncelleme ve iyileştirmeleri de içeriyor.

● Mudbox 2016, yeni şekillendirme araçları ve yüzeylerin pürüzlerini giderme için fırça ile geliyor.

● MotionBuilder 2016, story tool güncelleme ve geliştirmeleri içeriyor.

Autodesk, bağımsız ürünlerini masaüstü aboneliği yoluyla “Kullandıkça öde” modeliyle pazara sunuyor. Bu model Autodesk araçlarını daha erişilebilir hale getiriyor ve tasarımcıların güncel günlük operasyonlarını iyileştiren düzenli güncellemeleri mümkün hale getiriyor. Böylece tasarımcılar yaratıcılığa odaklanabiliyor.

Autodesk Entertainment Creation Suite 2016 ve bununla bağlantılı bulut hizmetleri ülkelerde farklı tarihlerde pazara sunulacak. Detaylar ve satın alma seçenekleri hakkında ayrıntılı bilgi http://www.autodesk.com/subscription adresinden alınabiliyor. Flame 2016 ve Flame Premium satın almak için http://www.autodesk.com/products/flame-family/buy adresini ziyaret edebilirsiniz.